Υποβολή θεμάτων για την ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας της Δημοτικής Αρχής Δήμου Φαρσάλων

Ειδική συνεδρίαση (6η) (σύμφωνα με διατάξεις του άρθρου 67 και 67Α του ν. 3852/2010, όπως τροποποιήθηκαν με αυτές των άρθρων 6 και 7 του ν.5056/2023), θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου (Πατρόκλου 3, 2ος όροφος), στις 25 Φεβρουαρίου 2025 ημέρα Τρίτη και ώρα 19:30 για λογοδοσία της Δημοτικής Αρχής (α΄ διμήνου έτους 2025) σύμφωνα με το άρθρο 7 του ν. 5056/2023 (Α’163) «Ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας δημοτικής αρχής – Προσθήκη άρθρου 67Α στον ν. 3852/2010».
Μέχρι την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2025 και ώρα 12:00, οι δημοτικοί σύμβουλοι, οι πρόεδροι των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και πρόεδροι των δημοτικών κοινοτήτων, μπορούν να καταθέσουν εγγράφως στο προεδρείο του δημοτικού συμβουλίου (email: polorg@dimosfarsalon.gr) έως ένα (1) θέμα ο καθένας το οποίο αφορά στο έργο της δημοτικής αρχής.
Στη συγκεκριμένη συνεδρίαση απαγορεύεται η συζήτηση οποιουδήποτε άλλου θέματος καθώς και η λήψη οποιασδήποτε απόφασης, ενώ οι ισχύουσες διατάξεις περί απαρτίας του δημοτικού συμβουλίου δεν θα εφαρμοστούν.